Näissä seinissä lukee nimesi. Näiden seinien sisällä minä olen yksin.

Vaikea alamäkeni alkoi, kun lähdit. En tehnyt mitään. En päästänyt ketään sisään. Edes veljeäni. Elämäni rankimmat päivät tuntuvat toinen toistaan pidemmiltä. Lopulta paras ystäväni lähes murtautui sisään. Torstain jälkeen hän on käynyt täällä joka päivä. Hän ei kerro missä olet. En ole vihainen. Sinulla on yksityisyytesi. Sinulla on lupa olla siellä missä haluat. Olethan lähes aikuinen!

Maanantai oli ainut päivä, jolloin menin kouluun. En mennyt tänäänkään. Kuulemani mukaan sinä olet ollut siellä joka päivä. Paitsi maanantaina. Jostain syystä en tunne mitään. En tiedä, olenko surullinen, vai oliko tämä sittenkin hyvä juttu.. Kaikki on pysähtynyt.

Ruokailunikaan eivät ole olleet mitkään mahtavat. Viime viikon elin energiajuomilla ja suklaalla.Viikonloppuna laitoin suustani alas einespitsaa. Sitä minulla on viikoksi jääkaapissa.

Koiramme pyörii jaloissani. Mitähän se ajattelee, kun sinä et olekaan täällä? Näkeekö se, että minulla on paha olo? Tahtoisiko se lohduttaa minua? Vai tahtooko se karata ja juosta luoksesi? Pääsisimpä koiran pään sisään. Pääsisimpä sinun pääsi sisään.

Jos tulisit takaisin, tekisit minut onnelliseksi. Jos tulsit takaisin, tekisit elämästäni taas helppoa. Jos tulisit takaisin, kukaan viaton ei kärsisi. Nyt kärsii, tiedän. Rakas ystäväni menettää yöunensa, koska pelkää minun puolestani. Meidän puolestamme. En tarkoita viattomalla itseäni. MINÄ EN OLE TÄSSÄ ASIASSA VIATON! Päinvastoin.